http://biz2m.blogspot.com/

Jemputlah ke sini untuk sama sama memeriahkan lagi perniagaan secara online...pelbagai produk dijual secara online.akak2 adik2 abang2 mak2 ayah2 tak perlu lagi bersusah payah dalam kesesakan lalu lintas untuk mendapatkan keperluan harian anda...... :))

Monday, April 13, 2009

Makan Untuk Hidup, Atau Hidup Untuk Makan?

Assalamualaikum...dan salam sejahtera...saje nak menambahkan warna warni dunia blog memblog ni. Satu persoalan, makan untuk hidup atau hidup untuk makan? he he. payah nak jawab nih...ape ape pun..untuk pertama kali nih, saya takde ape sangat nak tulis.just nak kongsi cerite, buat kek semalam..he he he.Kek tu main hentam jer resepinya, hasilnya pun hentam jer.heh.rupe ada gaya kek, rasanya pun ada gaya kek, struktur dia je konfius,nak kata bahulu, keras sangat.heh nak kata roti,pun keras sangat.nak kata biskut, tak lemau..ke kekeke. tah la ek.tapi yang penting habis jugak..anak anak saudara saya yang ramai tuh tukang perabihnya..saya ni tak pakar masak, tapi saya suka masak...sebab saya suke makan kot..hi hi.tapi skrg nak cite cite turunkan berat badan..he he berat naik sangat dah..nanti sakit.
Oklah...nak tgk gambar kek tuh? kui kui. ( kek biskot ) he he.

No comments:

Post a Comment

'kek biskot' ku....

'kek biskot' ku....
he he He he He He he he he He

'kek biskot'

'kek biskot'
keras keras pun...habis makan dik anak saudara... :0

Jom Tukar Tukar Link